[Deleted]
rock bands

Kan du rekommendera någon bra svenska rockbanden som sjunger den på svenska? Jag kan inte hitta något annat än black metal och Kent

 

Och rätta mig gärna om jag gjort några misstag

Sep 8, 2015 12:43 PM
Comments · 7
1

Sabaton, Falconer, Trettiioåriga kriget.

September 8, 2015

Du kan lyssna pa Ultima Thule

December 29, 2015

Hi, check this: https://www.youtube.com/watch?v=GaMPkG4pRjw There are two songs in Swedish on the last Horisont album, i like more the last one, Timmarna, but it wasn't on youtube. But i am not sure if you like this style ;) If you do, I can reccomend you more bands with Swedish lyrics (hard rock, psychedelic rock, stoner, doom and so on). Обращайся, если что.

November 12, 2015

Jag kan några bra rockband som är från Sverige och spelar i Sverige, men jag vet inte riktigt om jag kan några som sjunger på svenska... Någonstans i huvudet finns det säkert men jag kan inte komma på något.

 

Är du ute efter punk kan jag nog några, men det är inte riktigt min stil så det är inga band som jag kan rekommendera. 

 

Did you understand? Just ask if you didn't.^-^

November 4, 2015

Ebba Grön, Imperiet, och såklart Thåström själv. Det är allt mellan punk, industrirock och poesi. Han sjunger de allra flesta låtarna på svenska, och är dessutom en duktig låtskrivare. Det är förvisso samma artist, i två olika band, och ett soloprojekt. 

 

Hoppas öronen får njuta :) 

 

 

September 11, 2015
Show more