Site Feedback

Hvem er hvem? / Who is who?

I suppose it'll be nice if we could get to know each other here :o) So... feel free to write a small introduction about yourself. You can try it in Norwegian - of course - if you're able to. Da skal jeg begynne ;o) Jeg heter Norman, er 18 år gammel og kommer egentlig fra Tyskland, men jeg flyttet til Norge i august 2007. Jeg har vært på norskkurset i de siste 6 månedene og skal begynne med videregående skole i høst 2008. Jeg liker masse ting, men først og fremst er det musikk! Jeg elsker Depeche Mode, Wolfsheim, U2, Schandmaul, Subway to Sally, Reamon, 3 Doors Down, The Cure og masse mer. Hvis jeg ikke er på skolen, jobber jeg masse med data og prater med mine venner fra Tyskland. Det kan jo være kjempe gøy av og til ;o) Javel... nå er det deres tur ;o) It's your turn now ;o)

Share:

Comments

Well, hi! =D I thought I, as an actual Norwegian, could join you to teach you things you want to learn, or help you with things you want.. :) I can introduce myself as well.. ;D Jeg heter Lene og er 17 år. Jeg bor i Østfold, som er øst i Norge. Har bodd her hele mitt liv, født og oppvokst osv. Er altså en "innfødt" nordmann? :D haha...! Jeg elsker å spille teater, lage filmer og høre på musikk og liknende. Jeg går i første klasse på videregående skole, på Musikk, Dans, Drama-linja. Noe av det jeg liker best er å bli kjent med nye mennesker, så det er bare å spørre meg om ting eller ta kontakt! :D Just tell me if you want me to translate... ;D :) Hope to hear from you all! Oh! Norman, norsken din er kjempebra!

Åh :) Tusen takk skal du ha! =) Siste gangen jeg har vært her er lenge siden, tror jeg ;D Hyggelig at du har funnet veien til gruppa :)) Jeg håper at det blir mer og mer. Det kan jo være masse gøy å lære et nytt språk sammen med folkens fra hele verden ;)

Hei,jeh heter Erin og jeg kan snakker bare litt norsk,fordi jes beginte a studere fra 2 manedrer siden.JEg vil studere i Norge(Kristainsand-Agder Univ),fra august disse ar(Erasmus studenter)
  Jeg bor i Transylvania,I en pent by som heter Cluj-Napoca.Jeg ar 21 ar og jeg studere philosophy ,art og teater,og selfolgelig,norsk sprak,men det er veldig vaskelig fordi norsk er en veldig forskelig sprak,ikke latinsk....
  Jeg vil bli sa glad his du kan hjelpe meg mit min darlig norsk......
      Men venlig hilsen,
                Erin

Hei alle sammen , Jeg er Yahya , jeg bor i en by som heter Nador i Marokko ,er 20 år gammel , jeg prøver å lære Norsk alene siden 1år bare fra Internett Og prater med folk fra Norge, på første gang det var veldig veldig vasnkelig for meg å lærer Norsk men akkurat å skrive det går bra med dem , men jeg har masse problemer å snakke det fort , jeg mener norsk dialekt er hyggelig og venskelig på samme tiden....men dag etter dag jeg hører på norsk nyheter , musikk....men jeg vil å improve mitt nivå i norsk mhm dette er alt om meg eller om hvordan har jeg begynt Nork i mitt liv.
Hilsen
Yahya.:)

Hei, jeg heter Paolo og jeg er en italiensk student.
Jeg har bodde i Norge for 6 måneder men jeg snakker ikke bra norsk og jeg vil lære det mer og praktisere.
Jeg liker musikk (jeg spiller klavier og komponerer), å reise, filmener osv…
Jeg bor i Roma, men jeg skal bli i Oslo igjen i sommeren.
Det kunne bli fint hvis  noen av deres er der så vi kan møte der og studerer og snakker sammen.
Jeg håper jeg skal få en jobb også, si fra hvis du kjenne noen om det.
Takk skal du ha
Hei, tenkte jeg også skulle slenge meg med i denne gruppa, for å se om jeg kan hjelpe litt... Jeg heter Hilde, kommer fra Røyken utenfor Oslo, og jobber som lydtekniker i radio. I litt over et år nå har jeg gått på italiensk-kurs, og selv om det til tider er vanskelig, er det utrolig gøy! Ellers fyller jeg livet mitt med musikk, film (alt fra sci-fi til kostymedrama), dans, lange middager med gode venner og tusen andre ting. Er ingen strandløve, men du finner meg gjerne i eller på sjøen om sommeren.  $& $&Gi gjerne lyd fra deg om det er noe jeg kan hjelpe med - snakker engelsk, og skjønner noe fransk og tysk også.$& $& $& $&
Heya. gutt på 22 år fra oslo. ble medlem her for å hjelpe andre med norsken. Har ikke så veldig mye tid på grunn av jobbsøking og leie-søking av leilighet for tiden, men vil stikke innom så fort jeg har tid.

Jeg har bodd i Oslo hele tiden, har fagbrev som elektriker og er nettopp ferdig i militæret.
Hører for det meste på metal-musikk, men er allt-etende. Spillte ishockey før, men skal starte opp igjen så fort jeg har penger og tid (ishockey-utstyr er veldig dyrt :S :P).
Stod på snowboard, men har lagt det på hylla.
I fritiden er jeg med venner, hører på musikk, spiller gitar, ute å fester eller er bare på pc'en.
noe spørsmål så ta kontakt, snakker også engelsk.
Hi! Jeg jeter Aga og jeg kommer fra Polen. Jeg bor ikke i Norge men jeg war der mange ganger. Jeg arbeite pa kontoret her i Krakow. Jeg liker a lese,  reise, vandrere pa/i fjeller, strikke og arbeite i gardenen min. Jeg vil gjerne skrive litt med dere fordi det kan motivere til a laere mer! :)
Med hilsen,
Aga

Åh :) Så flott at så mange har funnet veien til gruppa =)

Har ikke vært her ganske lenge. Reiste til Tyskland først og begynte på skolen igjen.
Siden norsken min er ikke helt perfekt, er jeg ganske glad at det finnes noen nordmenn som kan hjelpe her :)

Så... hvis det er noen spørsmål, er det bare å åpne en ny tråd :)

Hilsen fra Kristiansand,
Norman

Hi!
Seems to have been pretty quiet in here lately, but I thought I'd join too, to see if there's anything I could help with. So, for the presentation...
Jeg er også Norsk. Jeg bor i Nord-Norge, og jeg er 20 år. Jeg er interessert i mange språk (Fransk, Russisk, Spansk, etc.) og jeg skulle gjerne hatt mer tid til å lære dem. Hvis noen har spørsmål om norsk skal jeg pørve å svare så godt jeg kan :)

Add a comment