Site Feedback

Waar woont u?

Hallo, iedereen! Ik ben braziliaans en heb al een jaar nederlands geleerd. Waar wonen jullie?? Laten we nederlands spreken!!

Share:

Comments

Hoii !! 
Ik woon in Nederland !
Groetjes, 

Hallo, iedereen!  Ik ben Braziliaans en heb al  in één jaar Nederlands geleerd. Waar wonen jullie?? Laten we Nederlands spreken!!

ik kom uit rio en woon nu in den haag

Ik kom uit Portugal en woon nu in Lissabon

Ik Spreek kin Nedarlands. Ik kom uit Agypten en woon in Kairo. Ik ben Achmed.

Ik woon in Haarlem, volgens mij de mooiste stad van Nederland :)

@ Kayleigh: In Windows: Als u een dubbele punt boven een klinker wil maken, bijvoorbeeld boven de "e" (ë). Dan drukt u eerst SHIFT + ' (tegelijk) en dan de gewenste klinker. Het kan zijn dat uw toestenbord een andere taal als instelling heeft, dit kunt u opmerken wanneer uw bijvoorbeeld de vraagteken toets (?) indrukt en een ander teken verschijnt, als "=" verschijnt dan staat u toestenbordinstelling op de Verenigde Staten (internationaal). U kunt dat herstellen door de rechter toets CTRL + de linker toets SHIFT (tegelijk) in te drukken.

Ik woon Australia. Ik kom uit de Gold Coast, maar nu woon ik in Canberra. Mijn ouders wonen in Amersterdam, maar zij kom ook uit Australia.

Ik woon in Nederland, maar ben niet Nederlands. Ik ben er wel geboren. Apart he? Groetjes!

Ik kom uit Zweden, woon in Stockholm. Aangenaam.

Ik ben geboren in Antwerpen, België. Maar ik woon nu in Groot Britannië.

Ik kom uit Palestina, aangenaam.

Add a comment