Yang 29
puhumme suomea tai kiina
Moi olen Yang asun helsinkissa jo 6vuoden jaja minuntäytyy oppia lisää suomea .kyllä olen erittäin ahkera ja erikoisia hauska kaveri kun soitan kitara bandissa suomaliset mukan rock music: )
oletko sinä joka tahdon opiskella kiinan ?noo siten voimme olla yhteistyökumppanit oppimisen elika learning partnerships.
joo voin puhua hieman Englanti mut mielunmin puhumme suomea kun olen nyt suomeassa :) noo toivostivasti tulet pian!
_Yang
Jun 28, 2012 4:12 PM
Comments · 5

Oh oh! Sinulla on niin paljon virheitä, että en ole varma kuinka suomalaiset ymmärtävät sua.

"Olen töissä (tai: Minä työskentelen) täällä. Ammatilta olen muusikko, joka töissä  (tai: tylskentelee) MORT:issä."

Niin on enemmän oikeampi ja selvempi.

Jos mä asuisin Suomessa 6 vuotta, puhuisin jo erittäin hyvä varmaan. Koska nyt olen oppinut sitä vasta alle vuotta. Sori, en haluaisi loukkaamaan sinut.

Pidä opetusta parempi!

July 2, 2012
Olen työskentelemään tänen koska olen amatilainen musikija joka työissä MORTssä
July 2, 2012

Saanko kysyä sitten? Oliko se vaikea muuttaa sinne? Ja miks sä oot muuttanut Suomeen? Pääsitkös sinne työskentelemään vai opiskelemaan? Käytkö suomenkielikurssissa? Mähän oon oppinut itsenäiseksi täällä.

June 29, 2012

Tervetuloa , en tijatan voiko niin sanoa koska en oo suomikansalisus mut toivosti voit asu suomeassa niku minakin.

June 29, 2012

Terve! Mitäs kuuluu?:) Hauskaa tavata vaikkapa jotakuta, joku puhuu suomea.

Minäkin mielummin puhun suomea kuin englantia. Se on todella vaikea sada jonkun puhumaan suomea!  Vaikka en ole vieläkään Suomessa, mutta haluan päästä sinne kovin! Toivottavasti kerran mäkin oon muuttanut Suomeen!

Muuten. nimeni on Eugene ja oon Venäjältä. Hei! Kirjoita myös!

June 28, 2012