Site Feedback

hey, I am from Germany and i can teach you German, if you want. I want improve my English.

I am from Germany and I can teach you German. If you are from the USA/canada or GBR then we can teach us each other. I want to improve my English. :)

Share:

Comments

Hello,

I'm from Boston and I've been studying German for about a year.  I need to practice my German and I'd be glad to help with any questions you have about English

I took 4 years of German in school, but that was many years past.  Ich kann jetzt nur ein bisschen deutsch sprechen.  Ich habe zu viel vergessen :(  Send me a message if you'd like to Skype chat.  

Also, one small correction - "We can teach each other" and not "We can teach us each other".

Hallo..Ich heisse Dilip, komme aus Indien und bin 26 Jahre alt. Ich unterrichte Deutsch im Universitaet und auch in einer Schule. Ich bin gut zum Schreiben, aber moechte ich meine Sprachkenntnisse verstaerken und einen fliessenden Sprecher werden. Also ich brauche die Leute, die einheimische sprecher sind und koennen mir helfen, mich zu verbessern

Hey, I'm for the US and if you're still interested in improving your English message me and we can do a language exchange. 

*from

Add a comment