Site Feedback

Wil je met me samen leren?

Ik heb al een jaar Nederlands gestudeerd sinds september, 2011. Nu verheug ik me op iemand die ook Nederlands of Chinees wilt leren. Misschien kunnen we praten om een bepaalde tijd asl je wilt.

Nou... Ik ben Mike en kom uit China. Films, lezen en muziek zijn mijn hobbys. Ik zie uit naar jouw contact, hoor:)

Share:

Comments

Ik wens je succes. ;)

Wil je met me samen leren?

/Zullen we samen leren? Heb je zin om met mij samen te leren?

Ik heb sinds september 2011 al een jaar Nederlands gestudeerdsinds september, 2011 ( Kortom: Ik leer al sinds een jaar Nederlands.)

Nu verheug ik me op iemand die ook Nederlands of Chinees wilt leren. Misschien kunnen we praten, omop een bepaalde tijd(stip),asls je wilt?

Nou... I,ik ben Mike en kom uit China. Het kijken naar diverse fFilms lezen en muziek luisteren  zijn mijn hobby's. 

Ik ziekijk uit naar je bericht jouw contact (wel correct, maar niet natuurlijk), hoor

Niet slecht!  Blijf oefenen!

Sorry voor het zesde bericht, maar het schijnt dat ik niet meer dan 1000 tekens kan gebruiken. Dus moest ik mijn volledige bericht in vijfen splitsen.

Verder ben je altijd welkom om samen te leren :D

Haha, dat geeft niet, hoor! Jouw correctie is toch heel bruikbaar voor mij. Ik zal zo doorgaan om nog grotere vooruitgang te maken. :)

Verder vind ik het prachtig om samen te leren!

Add a comment