Site Feedback

Quer falar Portuguese-Ingles no Skype?

Prezado senhor(a),

Eu pretendo aprender portugues. Eu ja tenho um nivel intermediare porem preciso falar demais! Eu estou fluente no ingles por isso eu sugiro uma conversacao no ingles e portuguese :) Pode adicionar no skype: frans-deelen.

Obrigado e eu espero ter notícias suas em breve.

Abr.

Frans

---------

Sobre mim (em ingles):  I am 24 years old from Holland and Living in Brazil to learn Portuguese. I have an open personalty and cross-cultural mindset. I have a master in Business Administration and lots of experiences with student associations and scientific research on sustainable development and business partnerships. My interests are broad, for example I am interested in other cultures, traveling, sustainable development, politics, the business world and everything important in life!

Share:

Comments

Você fala holandês?

Sim tambem :) 

Estou procurando por algo assim , podemos praticar então ?

Olá posso te ajudar no português, sou brasileira e posso dizer que vc está indo bem!

Quer conversar português no skype me adiciona kcamargo02

olá como vai?

posso te ajudar, me add no skype dellaine.m

também preciso aprender o inglês

muito obrigada

Eu tenho interesse, uma vez que estou querendo praticar o "speaking" em inglês. Caso se interesse, meu contacto no skype é: maxrodrigues76.

ok, é uma excelente ideia isso. 

Please, Do not add me anymore on skype.

I am leaving Italki for now.

Good luck to all language learners. 

hello all right, really this site is sensational, know other peoples other cuturas ..
my name is Márcio Vinicius i'm learn English and Russian , my english is intermediate then we can have a conversation. thank you see you next time
Email.:marcinek_@hotmail.com
Skype.:marcinek_

p.s i'm sorry if something be wrong but i hate go to google translate

Add a comment