Site Feedback

I don´t know how to use this site

Hi everybody!

It´s my first day in this page. I don´t know how to use. I want chat whit people who follow, but I don´t found who to do.

Please, help me! and correcting me, my english it is´t very well...jeje! i  try to learn!

Share:

Comments

OOPT

Hi everybody!

It´s my first day on this page. I don´t know how to use it. I want to chat with people who follow me (or "who I follow", I don't know which one you mean), but I haven't found how to do it.

Please, help me! and correct me, my english itisn´t very good...jeje! i'm trying to learn!

--------

Welcome! I can help you if you would help me improve my Spanish.  I've found that the best way to chat with people on this page is to add them in Skype.  I hope this helps!

Once you "Follow" someone, you can then send them a message. When you follow them, you can also send them a request to follow you back so that you can message each other back and forth.   Good luck!

Hola, Rosa:

1) En este sitio tú puedes seguir a algún amigo que habla el idioma que tú quieres aprender. Si él también te sigue a ti, entonces os convertís en amigos y os podéis enviar mensajes para redolver dudas, para quedar en Skype o para comentar cualquier cosa.

2) En el Cuaderno de notas (notebook) puedes escribir entradas en tu idioma de destino, en tu caso el inglés, y los hablantes nativos pueden corrégirtela para que vayas mejorando rápidamente tus habilidades de escritura, de gramática y de uso del idioma. Tú también puedes corregir las entradas de personas que están aprendiendo español y así, al tiempo que ayudas les ayudas, conocerás muchos nuevos amigos.

3) En la sección Preguntas puedes hacer preguntas que los hablantes nativos contestarán para ayudarte, al tiempo que tú puedes contestar las preguntas de los amigos que aprenden español. Así también irás haciendo amigos.

Espero haberte sido de ayuda.

---

I'm sorry for answer in Spanish but is still easier for me.

Perdón, en "corrégirtela" quise decir "corregírtela".

Rosa, se me olvidó:

Antes había un chat en Italki, pero parece que lo están modificando o arreglando ya que daba algún problema.

Entonces, para comentar algo con alguien, puedes usar los Mensajes de Italki o chatear o hablar mediante Skype cuando quedes con alguien.

¡Un saludo!

Si me sigues, me gusataría practicar el Inglés contigo. Un saludo.

Thank you everyone for give me your help!!

I am here fot what you can need.

See you!!

hi ...if you use skype then you can learn more.

If you have skype username , then you can go ahead for language practice by join descent language partners .

I have skype,thanks!

it's maybe because i'm learning too but i have understand all you said althoug my level is very bad

Add a comment