[Deleted]
Spreken jullie nog andere talen?

Ik kan vloeiend Engels spreken en ik kan ook een beetje Duits, Nederlands, Spaans, Koreaans, en Japans spreken.

Oct 3, 2014 5:26 AM
Comments · 8
3

Naast Nederlands en Engels, ken ik nog Duits en Spaans. Beide talen kan ik vloeiend gebruiken, maar ik maak wel fouten als ik snel praat. Daarnaast spreek ik nog een heel klein beetje Koreaans en Frans, maar dat mag geen naam hebben.

October 4, 2014
2

Hallo Alida, wat knap dat je zoveel talen spreekt! Ik heb een paar maanden in Australie gewoond, waar ik goed Engels heb geleerd en ben net terug uit Thailand, waar ik 7 jaar E.S.L. les gaf. Ik spreek dus ook een beetje Thai. Verder reisde ik bijna elke jaar naar Zwitserland, ik kan een beetje Duits spreken en het Zwitsers-Duits verstaan. Ik woon nu in Nederland.

October 27, 2014
2

Engels en ik mij verstaanbaar maken in Duits en een beetje in Frans en Spaans.

Ik woonde een tijdje in Taiwan en destijds was mijn Mandarijn Chinees behoorlijk goed maar dat is wel aardig weggezakt. Daar leerde ik overigens ook wat Japans.

October 4, 2014
1

Eigenlijk alleen Nederlands, Engels en Mandarijn. Met Duits versta ik alles wel alleen maak ik teveel fouten om te kunnen zeggen dat ik Duits spreek. M'n Frans is zover weggezakt. :P Misschien maar eens van m'n lijstje verwijderen met talen, heb ook geen behoefte 't weer te gaan leren later.

November 20, 2014
1

wauw, wat goed dat je zoveel talen kan spreken ik wou dat ik dat kon :)

 

Ik spreek alleen vloeiend engels nederlands en frans :) 

 

au revoir :D

November 6, 2014
Show more