Ian Shotts
Hallå! Hjälpa snälla!

Hello!

Im currently looking for a Swedish partner that I can talk with often! Its been a struggle to find people to talk with and I know theres at least someone out there! Even if you dont want to talk often or you know someone or anything, I dont care, PLEASE contact me! Thank you very much! Tack så mycket, och vi ses!!!

-Ian

Mar 15, 2015 3:59 PM
Comments · 5
2

You want Swedish?
YOU WANT SWEDISH?
well ok then pm me and we can talk BUT PLEASE NOTE THAT MY SWEDISH SPELLING IS WORSE THEN A CAT RUNNING OVER A KEYBOARD.  (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Du vill ha svenska?
DU VILL HA SVENSKA?

ok Pma mig och så kan vi prata MEN SNÄLLA NOTERA ATT MIN SVENSKA STAVNING ÄR SÄMRE ÄN EN KATT SOM SOM SPRINGEV ÖVER ETT KEYBOARD. (╯°□°)╯︵ ┻━┻

July 30, 2015
1

Du kan prata med mig också, svenska är mitt modersmål och jag är helt flytande. 

June 27, 2015

Hi Ian! I'm on the same page. I'm looking for a Swedish language partner with whom I can practice through Skype. Anyone that wants to learn Spanish in return?

November 6, 2016

Hej, 

are you still looking for someone to speak swedish with?

Hälsningar,

Drew x

October 28, 2016

Tjena tjena! Om du behöver nån som kan prata svenska du kan prata med mig när som helst! Jag är inte flyttande på Svenska men jag var i Sverige förre sommaren och försökte prata Svenska hela tiden. Jag bodde hos en vän i Göteborg för 6 veckor och träffade många Svenskar! Ha det så bra. Vi hörs kanske! 

June 5, 2015