A. Fabián Jiménez
Learning Article : How Learning Esperanto Can Help You Learn Other Languages

Discuss the Article : How Learning Esperanto Can Help You Learn Other Languages

<a href='/article/438/how-learning-esperanto-can-help-you-learn-other-languages' target='_blank'>How Learning Esperanto Can Help You Learn Other Languages</a>

The international language Esperanto could prepare you to become a polyglot thanks to its propaedeutic value. Discover how learning Esperanto can help you.

May 20, 2015 12:00 AM
Comments · 3
1
It's actually very interesting and worth a try : D!
July 28, 2016
1

Saluton!

Nuntempe mi praktikas Esperanton enrete kaj provas lerni la ĉinan. Mi eĉ igis Esperanton mian  duan lingvon, uzante ĝin kiel referenco por akiri regadon de aliaj lingvoj. Mi rimarkas ke mia regado de Esperanto estas pli bone ol angle, ekzemple. Miaj malfacilaĵoj kun la angla daŭras ĉar mi ankoraŭ ne akiris la deziratan fluencon en ĝi.

Ĝis nun, mi nur partoprenis unu Universalan Kongreson de Esperanto, en Buenos Aires, kaj unu Brazilan Kongreson, ambaŭ okazintaj en la jaro 2014.

La internacia etoso reganta en tiaj kongresoj estas taŭga por sentigi nin la potencialon de Esperanto kaj rigardi kiel ĝi plifaciligas la internacian komunikadon inter la ĉeestantoj.

Ankoraŭ mi estas timema por vojaĝi eksterlande, sed mi ne volas rezigni. Kiel emeritulo, mi intencas fari la pli bonon kun mia disponebla tempo.

Mi kredas ke iom post iom mi malkovros kiel venki la obstaklojn.

Ĝis!


July 28, 2016
1

¡me agrada un montón ver un artículo sobre el esperanto aquí! sin embargo el aspecto de la "preparación cerebral" me parece que es un pequeño punto de otros aspectos mas debatibles. Además cuando mencionas que es un lenguage armado con pequeños pedazos de otros idiomas, yo cuando hablo del esperanto ni menciono ese aspecto porque para mi entendimiento, eso es un "mero accidente constitucional" por así decirlo.

 

Lo de encontrar un entrenador tampoco es que funcione con todo el mundo. En mi caso, yo si valoro un entrenador porque yo soy muy mal estudiante y muy falto de disciplina, por tanto, un mal autodidacta. Pero yo me atrevería a decir que la gran gran mayoría de los esperantistas son excelentes autodidactas. Y el asunto es que encontrar profesores de esperanto (al menos en italki) está bien complicado! yo una vez compré un paquete de 5 sesiones con un profesor de... si mal no recuerdo... Filipinas, me sentí que aprendí un montón pero pues... eh... no lo continué. Ubiera querido seguir con un profesor hispanohablante.

 

En fin, me encantamente que empiece a haber gente generando contenidos sobre esperanto aquí :D

May 26, 2015