Site Feedback

Author's native language
Show
  • Her gün
    Her gün erken kalkıyorum .Ben altı da uyanıyorum .i kahvaltı yapıyorum .sonra ben sekiz saat işe gidiyorum . Benim iş zor değil.ama sıkıcı.sekizden dörde ı iş çalışyorum.akşam ev geliyorum be telev...
    • Said
    • 10 hours ago
    • 0 corrections
    • 5 views
  • doğru mu bu?
    Şehrin Melekleri.. Çok güzel bir dizi gerçekten, Çok beğendim. Umarım büyük bir başarı elde, Ve Bunu devam edeceğini umuyoruz. bütün araplar sizi seviyor.. kolay gelsin gençler.
    • Eda
    • 13 hours ago
    • 2 comments
    • 24 views
  • Likya Yolunda yürüyüş yaptık (11): 2015/05/26
    Karaöz köyünü geçtiğinde Ukrayna'li üç gence rastladık. İngilizce'de bir az sohbet ettik. Oradan Korsan koya gittik: sahil yanındaki bu bölgede Likya Yol'unda yürüyüş yapanlar çok sayıda var. Sonra...
    • 16 hours ago
    • 17 views
  • Kısa cevap
    Evet, ben biraz Türkce konuşuyorum! Arkadaşlarım varde, üniversidade. Öğrendim sadece 2 ay, ve zaman durdım. Şimdi öğrenmiyorum, de henüz Türk toplulukye ilgili seviyorum biliyim!
    • Brian
    • 1 day ago
    • 31 views
  • Hello
    People say practice make perfect, thus I want to have practice either my English or Turkish. Any one available, always welcome. Tessekuler / Thank you
    • Dian
    • 1 comment
    • 52 views
  • Türkçe pratiği yapmak
    Geçen hafta, benim bir yolculuğum vardı, Matrouh şehiriye gittim, burada Mısır'da , ve orada bir hafta kaldım, o hafta sırasında herhangi Türkçe pratiği yapmadım, sadece biraz şarkıları dinledim, a...
  • Likya Yolunda yürüyüş yaptık (10): 2015/05/26
    Rehber kitabini tekrar okuduktan sonra Mavikent'teki Orman Müdürlüğün bürosundan güney doğuya doğru yürüyüşümüze başladık. Karaöz'e sekiz kilometre varmış. Çoğunluk karayolunda, maalesef. Bizim iki...
    • 7 days ago
    • 53 views
  • Merhaba
    Ben Japonum. Birgün Türkiye'ye gitmek istiyorum. Ben fizik ve kahve seviyorum. Rakı denemek istiyorum. Güle güle.
  • Bugün cumartesi
    Bugün cumartesi. Sokaklarda çok az insan ve araba var. Bazı mağazalar kapalı çünkü bugün tatil. Birçok insan evde oturuyor, dinleniyor. Ben de Cumartesi, pazar günleri evden çıkmıyorum. Sabah geç ...
    • 2
    • Telly
    • 8 days ago
    • 3 corrections
    • 3 comments
    • 74 views
  • Likya Yolunda yürüyüş yaptık (9): 2015/05/26
    Çadırımızını toparlayıp kuru yemişli küçük kahvaltımızı yedikten sonra Finike'ye doğru yola koyulduk. Finike'deki bir lokantada cihazlarımız şarj edilirken gerçekten kahvaltımızı yaptık. Daha sonra...
    • 8 days ago
    • 28 views
  • which countries have beautiful coast and four season? Where do you want to live or go to a holiday?
    Absolutely! I prefer to my country. Here is TURKEY . Also Turkey has a lot of seaside and nice coast. :))
  • Likya Yolunda yürüyüş yaptık (8)
    Önceki gün yukarıya çıktığınız metreleri sonraki gün indik! En yüksel nokta olan Avlağıgediği'de rehber kitabının bahsettiği lale ve şakayık çiçeklerini görmedik: Bitkilerini vardı, ama çiçek yoktu...
    • 9 days ago
    • 3 corrections
    • 55 views
  • Bu şiiri Rusça;dan Türkçe'ye çevirmeye çalıştım, ama tabi uyaksız
    Tüm önemli cümleler pes sesli olmalı. Tüm resimler akrabalarla her zaman sert tonlu olmamalı. En tuhaf insanlar her zaman büyüktür. Ve mutluluğun sebepleri her zaman küçüktür. En dürüst şeyler ...
  • Likya Yolunda yürüyüş yaptık (7)
    Sonraki sabah pansiyonumuzun sahibi arabasıyla bizi Demre'den beş veya altı kilometreye olan Gavur Yolu adlı patika'nın başlangiçine götürdü. Ona teşekkür edip vedalaştıktan sonra Gavur Yolu'nda ta...