Site Feedback

Türkiye'ye seyahatım

Bütün Türkiye'ye yılı çok yorguntuğu itiraf etmeyin, ama şans vardım, çünkü Polonya'dan dört arkadaşla seyahat ettim. Başlangıçta Pila'dan Poznan'a trenle yalnız gittim. Sonraki erkek kardeşin evde bir gün harcadım onun için Almanca'nın başkenti, Berlin'e otobüsle gidiyoruz. Bir kaç saat unuttuğum halde şu otobüs çok kalabalıkta. Saat altıya çeyrek geçiyor havalamanında geldik. Maalesef şansızlıklar vardı. Uçuşunuz geç kalındı. Korkup merak ettik. Hiç kimse havalamanında bilgi hiç yok. Şu belirsizlik çok kuvvetlide. Zamanınız harcadığı nasıl bilmiyordum. En sonunda hemen hemen altı saat beklemeliydik. Asıl nedeni küçük uçağın kazdı. Bekleyerek çok iyi tanışın daima şaka ettiler. Maalesef Leipzig'e gitmek zorunda oluyoruz. Bu haberi şaşırmalı kabul ettik. Sonraki seyahat gerekliliği. Saat on buçuk Leipzig'in havaalanında ulaştık. Açık alınla uçakla uçaktan önce şaşırdım. Fikrim yok ne olacak. Çok şükür uçağım saat gibi işledi. Antalya'nın havaalanında beklemeden başka sorunlarız şükür seyahatim bitirdik. Simde de Türk güzel manzaralar pencerenin ardından hayran olabiliyorum.

Share:

0 comments

Please enter between 0 and 2000 characters.

Corrections

Türkiye'ye seyahatim

Bütün Türkiye'ye yıl çok yorguntuğuyorulduğumu itiraf etmeyinliyim, ama şansım vardım, çünkü Polonya'dan dört arkadaşla Türkiye'ye seyahat ettim. Başlangıçta Pila'dan Poznan'a trenle yalnız gittim. Sonra erkek kardeşin evinde bir gün harcadım onun için Almanya'nın başkenti  Berlin'e otobüsle gidiyoruz. Bir kaç saat unuttuğum halde şu otobüs çok kalabalıktı. Saat altıya çeyrek geçeiyor havalimanında geldik. Maalesef şansızlıklar vardıoldu. Uçuşumuz geç kalındı. Korkup merak ettik. Hiç kimse havalamanında bilgi hiç yokvermedi. Şu belirsizlik çok kuvvetlide. Zamanınız harcadığı nasıl bilmiyordum. En sonunda hemen hemen altı saat beklemeliydik. Asıl nedeni küçük uçağın kazasıydı. Bekleyerek çok iyi tanışın daima şaka ettiler. Maalesef Leipzig'e gitmek zorunda oluyoruzkaldık. Bu haberi şaşırmalıarak kabul ettik. Sonraki seyahat gerekliliği. Saat on buçukta Leipzig'in havaalanında ulaştık. Açık alınla uçakla uçaktan önce şaşırdım. Fikrim yok ne olacak. Çok şükür uçağım saat gibi işledi. Antalya'nın havaalanında beklemeden başka sorunlarızsuz şükür seyahatim bitirdik. Şimdi de Türk güzel Türkiye manzaralarına pencerenin ardından hayran olabiliyorum.

Write a correction

Please enter between 25 and 8000 characters.

More notebook entries written in Turkish