Site Feedback

На риболовлi

Я зі своїм другом зібрався поїхати на риболовлю. Я взяв з собою вудки, намет та гумовий човен, а мій друг взяв хліб, сало та огірків. Був чудовий день. Коли ми приїхали на озеро, то першим ділом розпалили багаття і поставили намет. Потім ми пішли ловити рибу. Мій друг рибалив з берега. А я надув гумовий човен і поплив рибалити на середину озера. Кльов був гарним і ми зловили багато риби. Ми вийшли на берег і почали варити рибний суп на багатті. Раптом ми побачили стадо овець - вони прийшли попити води. Вночі ми спали у наметі. Комарі не давали нам довго заснути. Через деякий час я вийшов з намету. Було холодно. Я подивився вгору на небо. На небі було багато зірок. Серед зірок я знайшов полярну зірку, по ній я визначив в якій староне знаходиться північ. Я знову зайшов у намет, ліг і швидко заснув. Рано вранці ми зустріли світанок. Потім ми викупалися в озері, попили чай і поїхали до дому. Я і мій друг добре провели час на риболовлі. Люблю бути на риболовлі !

Share:

1 comment

Please enter between 0 and 2000 characters.

Corrections

На риболовлi

Я зі своїм другом зібрався поїхати на риболовлю. Я взяв з собою вудки, намет та гумовий човен, а мій друг взяв хліб, сало та огірків (огірки - взяв що?). Був чудовий день. Коли ми приїхали на озеро, то першим ділом (в першу чергу, насамперед) розпалили багаття і поставили намет. Потім ми пішли ловити рибу. Мій друг рибалив з берега. А я надув гумовий човен і поплив рибалити на середину озера. Кльов був гарним і ми зловили (здається, краще наловили) багато риби. Ми вийшли на берег і почали варити рибний суп на багатті. Раптом ми побачили стадо овець - вони прийшли попити води (можна - прийшли на водопій). Вночі ми спали у наметі. Комарі не давали нам довго заснути (довго не давали нам заснути). Через деякий час я вийшов з намету. Було холодно. Я подивився (глянув - синонім) вгору на небо. На небі було багато зірок. Серед зірок я знайшов полярну зірку, по ній я визначив в якій староне (з якого боку знаходиться північ) знаходиться північ. Я знову зайшов у намет, ліг і швидко заснув. Рано вранці ми зустріли світанок. Потім ми викупалися в озері, попили чай і поїхали до дому. Я і мій друг (ми з другом) добре провели час на риболовлі. Люблю бути на риболовлі (краще - люблю риболовлю) !

Гарна робота!

Я зі своїм другом зібрався поїхати на риболовлю. Я взяв з собою вудки, намет та гумовий човен, а мій друг взяв хліб, сало та огірків. Був чудовий день. Коли ми приїхали на озеро, то першим ділом розпалили багаття і поставили намет. Потім ми пішли ловити рибу. Мій друг рибалив з берега. А я надув гумовий човен і поплив рибалити на середину озера. Кльов був гарним і ми зловили багато риби. Ми вийшли на берег і почали варити рибний суп на багатті. Раптом ми побачили стадо овець - вони прийшли попити води. Вночі ми спали у наметі. Комарі не давали нам довго заснути. Через деякий час я вийшов з намету. Було холодно. Я подивився вгору на небо. На небі було багато зірок. Серед зірок я знайшов полярну зірку, по ній я визначив в якій староне стороні (або "в якому боці") знаходиться північ. Я знову зайшов у намет, ліг і швидко заснув. Рано вранці ми зустріли світанок. Потім ми викупалися в озері, попили чай і поїхали до дому. Я і мій друг добре провели час на риболовлі. Люблю бути на риболовлі !

викупатися = выкупаться

скупатися = искупаться

Але це все дрібниці. Все одно написано дуже добре - і читати цікаво,  і помилок майже немає.

На риболовлi

Як красиво і романтично написано!

Є кілька помилок, але не хочеться міняти настрій.

Супер! Молодець! Ти хто, хлопчик чи дівчинка?

Write a correction

Please enter between 25 and 8000 characters.

More notebook entries written in Ukrainian