Site Feedback

Alti ulaşım araçlar, bir günde

Benim ilk yolculuğum sırasında alti ulaşım araçlar kullandım. Birincisi, saat beşte sabahta babam beni arabayla havaanliye sürdüm. Buradan istanbula uçakla yolculuk yaptım. Uçak seçtim çünkü Suriye’denin savaşı dolayı otobüs kullanmayabilirdim. Ayrıca, Türk Hava Yolları yerine Ortadoğru Hava Yollarıle bileti reservasyon yaptım çünkü benim ebeveynim bana daha konforlu sanırıler. Gerçekten rahat oldu hamdolsun. Pencerenin yanninda oturdum ve üstünden bulutlu, deniz ve dünya gördüm. İki nefis saat uçakta sonra, İstanbulda geldim. Önce bir otobüs bileti aldım sonra şehire keşfetmek gittim. Altı saatta İstanbulda geçirdim, taşınmak için tramvay kullandım. Ondan sonra Çanakkaleye gitmek için otobüs stasyone gittim. Otobüsta Türkçe televizyon seyredim ve manzar gördüm o süre içinde. Altı saat sonra,otobüs feribotta çikti. Birinci kere ben bir feribotta oldu. O akşamta fazla soğuk oldu. Buzlanıyordum üzure ama çok beğendım. Çanakkale Bogazıye buçuk saatta geçtik. Çanakkalenin sahiliside hemen bir minibus çıktım. Saat oniki buçukta tam yurta geldim. İşte en uzun hayattemda günü.

Share:

1 comment

Please enter between 0 and 2000 characters.

Corrections

1 Gün içinde altı ulaşım aracı

İlk yolculuğum sırasında altı tane ulaşım aracı kullandım. Birincisi, sabah saat beşte babam beni arabayla havaalanına götürdü. Buradan istanbula uçakla yolculuk yaptım. Uçak seçtim çünkü Suriye’deki savaşdan dolayı otobüs kullanmayabilirdim. Ayrıca, Türk Hava Yolları yerine Ortadoğru Hava Yolları biletine reservasyon yaptırdım çünkü benim ebeveynim bana daha konforlu bir uçuş sağlamak istediler. Gerçekten rahat oldu hamdolsun. Pencerenin yanında oturdum ve üstünden bulutlu, denizi ve dünyayı gördüm. İki saat uçaktukdan sonra, İstanbul'a geldim. Önce bir otobüs bileti aldım sonra şehri keşfetmeye başladım. Altı saatimi İstanbulda geçirdim, taşınmak için tramvay kullandım. Ondan sonra Çanakkaleye gitmek için otobüs stasyonuna gittim. Otobüsta Türkçe televizyon seyrettim ve manzaralar gördüm o süre içinde. Altı saat sonra,otobüs feribota çıktı. ilk defa ben bir feribota bindim. O akşamda fazla soğukdu. Üşüyordum ama çok beğendım. Çanakkale Boğazından yarım saatte geçtik. Çanakkalenin iskelesine otobüs hemen çıktı. Saat oniki buçukta tam yurda geldim. İşte hayatımın en uzun günü.

Write a correction

Please enter between 25 and 8000 characters.

More notebook entries written in Turkish