Nick
Dağda yürüyüş yaptık Dün ben eşim ve onun kız kardeşi ile dağa gittik. Sabah, yaklaşık sekiz buçukta evden ayrılıp arabamıza bindik. Altı veya yedi kilometre arabayla sürdükten sonra asfalt yolun sonunda olan köyde park ettik ve yürüyüşe başladık. İspanya'nın Bask bölgesinin doğal bir parkıya girip üç yuz metrelik tırmanışa başladık. Bu park, akdenizli iklim sınırı ile Atlas Okyanusulu ilklimin arasında büyüyün Quercus pyrenaicus adlandıran özel meşe ağacıdan dolayı belirtmiştir. Bir kilometrelik yürüyüşü bitirdikten sonra ormanlı düzlük ile karşılaştık. İnişe başlamadan önce düzlüğü batıdan ortaya geçirdik. Eşimin kız kardeşi birkaç fotoğraf çıktı: çiçekler, böcekler, manzara... Mola yapmak ve yemek için çay yakında yerine oturduk. Dürbün kullanarak ağaçta, yapraklar arasında, beyaz, siyah ve kırmızı olan ağaçkakan gördüm! Maalesef, bu sırada iki kösucu geldince kuş kaçtı. Sadece turun yarım söyledim, ama okuyucuya çok uzun olacak: devam edersem, hiç kimse not defterimi düzeltir! SON.
Jul 19, 2014 10:18 AM
Corrections · 8

Dağda yürüyüş yaptık

Dün ben eşim ve onun kız kardeşi ile dağa gittik. Sabah, yaklaşık sekiz buçukta evden ayrılıp arabamıza bindik. Altı veya yedi kilometre arabayla sürdükten sonra asfalt yolun sonunda olan köyde park ettik ve yürüyüşe başladık. İspanya'nın Bask bölgesinin doğal bir parkıya girip üç yuz metrelik tırmanışa başladık. Bu park, akdenizli iklim sınırı ile Atlas Okyanusulu ilklimin arasında büyüyün Quercus pyrenaicus adlandıran özel meşe ağacıdan dolayı belirtmiştir. Bir kilometrelik yürüyüşü bitirdikten sonra ormanlı düzlük ile karşılaştık. İnişe başlamadan önce düzlüğü batıdan ortaya geçirdik. Eşimin kız kardeşi birkaç fotoğraf çıktı çekti: çiçekler, böcekler, manzara... Mola yapmak ve yemek için çay yakında yerine oturduk. Dürbün kullanarak ağaçta, yapraklar arasında, beyaz, siyah ve kırmızı olan ağaçkakan gördüm! Maalesef, bu sırada iki kösucu geldince kuş kaçtı.

July 20, 2014

Dağda yürüyüş yaptık

Dün ben, eşim ve onun kız kardeşi ile dağa gittik. Sabah, yaklaşık sekiz buçukta evden ayrılıp arabamıza bindik. Altı veya yedi kilometre arabayla sürdükten gittikten/yol aldıktan sonra asfalt yolun sonunda olan köyde arabayı park ettik ve yürüyüşe başladık. İspanya'nın Bask bölgesinin doğal bir parkıya parkına girip üç yuz yüz metrelik tırmanışa başladık. Bu park, akdenizli iklim sınırı ile Atlas Okyanusulu ilklimin ikliminin arasında büyüyün Quercus pyrenaicus olarak adlandıran özel meşe ağacıdan ağacından dolayı belirtmiştir tanınmıştır. Bir kilometrelik yürüyüşü bitirdikten sonra ormanlı ağaçlı düzlük ile karşılaştık. İnişe başlamadan önce düzlüğü batıdan ortaya geçirdik. Eşimin kız kardeşi birkaç fotoğraf çıktı: çiçekler, böcekler, manzara... Mola yapmak ve yemek için çay yakında yerine oturduk yakınlarda bir yere oturduk. Dürbün kullanarak Dürbünle ağaçta, yapraklar arasında, ağacın yapraklarının arasında, beyaz, siyah ve kırmızı tüyleri olan bir ağaçkakan gördüm! Maalesef, bu sırada iki kösucu(?) geldince gelince kuş kaçtı.

Sadece turun yarım söyledim yarısını anlattım, ama okuyucuya çok uzun olacak okuyucu için çok uzun olacak. Devam edersem, hiç kimse not defterimi düzeltir düzeltmez! SON.

July 19, 2014
Anasayfayı göreceğim! Ama eylül ayında iş yaptıgım gerek...
July 20, 2014
Uluslararası trekking yürüyüşlerine ilgi duyuyorsan eylül ayında sultanlar yolu rotasının türkiye ayağında yaklaşık 300km'lik bir yürüyüş gerçekleşecek. Rota hakkında bilgi için www.sultanstrail.com Ayrıca facebook gruplarına üye olabilirsin.
Want to progress faster?
Join this learning community and try out free exercises!