Emma
Bizim Ingiltere’ye yolculuk Bu benim ve babamın ikinci yolculuk. Başka bir kurs için bu defa Ingiltere’ye gittik. Uçağımız geç kaldı tam geçen sefer gibi ama sadece bir yarım saat. Stansted havaalanına gelince doğru otobüs durağıya gittik. Orada iki saattır bekledik ama otobüsü hala gelmedi. Orada çalışan bir adamdan yardımcı aldık, sağolsun bize bir taksi çagırdı. Bir golf kulübünün yanında bir otel vardı, orada kaldık, Colchester’in yakında bir yer. Otelde çalışan bir adam bizi ve başka gidenleri kursa götürdü, hata her gün götürüyordu ve kursu bitince otele geri bıraktı. Eğer arabayla gitmek istemeseydik yürüyebilirdik çok yakındı zaten. Kursu çok harikaydi ve her gün çay, kahve, meyve, meyve suyu ısmarladılar. Güzel muhabbeteler oldu aramızda, total kırk kişiler falan vardı sanırım. En önemlisi yeni şeyler ögrendim ve çok keyfli günler geçirdim. Ilk akşam beş kişiyle oteldeki restoranda yemek yedik, üç kişi Ingilizdi ve diğer iki kişi Danemarkalıydi. Ratatoulie yedim ve çok lezzetliydi gerçekten, o restorandan hiç şikayet olmadım. o geceyi bir kadınla konuştum adı Claire, Tayland’a gittiğimi söyledim o da gitmek istiyor ileride. O akşam erken odaya çıkıp yattık çünkü çok yorgunduk. Öğle arasımız uzundu ve Claireyle çok vakit geçirdik onun sayesinde iki şehire gidip gezdik çünkü onun arabası vardı. Ilk şehirin adısı hatırlamiyorum şimdi ama güzel ve küçük bir şehirdi. Orada çok uzun zamandir gezdik evelere baktık, Isvec’den farklıydı. Ikinci şehirin adısı Colchester oraya giderken trafiğe takıldık çünkü bir fotbol macı vardı, o yüzden öğle yemeği bitirince hemen kursa gitmek zorunda kaldık, gezmek için bir fırsat olmadı ama hala kursa geç kaldık. Bir akşam kurs ögretmenlerin iki kardeş geldi, bir kadın ve bir adam, o kadin bizim için şarkı söyledi ve adam gitar çaldı. Başka bir akşam kursdaki bir adam çok güzel gitar çalıyordu ve şarkı de söyluyordu, o bir şarkıcı değildi ama yine de çok iyi oldu. Son akşam keyfliydi, herkes oteldeki barda takıldı, biraz içtik ve muhabbet ettik. Sonra birbiri arkasına gitti ama gitmeden önce herkes bizi sarıldı ve yanaktan öptü. Umarım bazılariyla haberleşeceğiz. Biz sonraki akşam gidecektik.
Nov 8, 2014 10:27 PM
Corrections · 8

Bizim Ingiltere’ye yolculuk İngiltere'ye yolculuğumuz/İngiltere seyahatimiz

Bu benim ve babamın babamla benim ikinci yolculuğumuz. Başka bir kurs için bu defa Ingiltere’ye gittik. Uçağımız geç kaldı, tam aynı geçen seferki gibi ama sadece bir yarım saat. Stansted havaalanına gelince doğruca otobüs durağına gittik. Orada iki saattır bekledik ama otobüsü hala (bir türlü) gelmedi. Orada çalışan bir adamdan yardım aldık, sağolsun bize bir taksi çagırdı. Bir golf kulübünün yanında bir otel vardı, orada kaldık  Golf kulübünün yanındaki bir otelde kaldık, Colchester’in yakınında bir yer. Otelde çalışan bir adam, bizi ve başka diğer gidenleri kursa götürdü, hatta her gün götürüyordu ve kursu bitince de otele geri bıraktı. Eğer arabayla gitmek istemeseydik yürüyebilirdik, çok yakındı zaten. Kursu çok gerçekten harikaydi ve her gün çay, kahve, meyve, meyve suyu ısmarladılar vardı. Güzel muhabbeteler oldu aramızda, total toplamda kırk kişiler falan vardı sanırım. En önemlisi yeni şeyler ögrendim ve çok keyifli günler zaman geçirdim.
Ilk akşam beş kişiyle oteldeki restoranda yemek yedik, yemekteki üç kişi Ingilizdi ve diğer iki kişi ise Danimarkalıydi. Ratatoulie yedim ve çok lezzetliydi gerçekten, o restorandan hiç şikayetçi olmadım. O geceyi bir kadınla konuştum adı Claire'ydi. Tayland’a gittiğimi söyledim, ileride o da gitmek istiyormuşileride. O akşam erkenden odaya çıkıp yattık çünkü çok yorgunduk.
Öğle araları uzundu ve Claire'yle çok vakit geçirdik onun sayesinde iki şehri gidip gezdik çünkü onun arabası vardı. Ilk şehrin adı hatırlamiyorum şimdi ama güzel ve küçük bir şehirdi. Orada çok uzun zamandir süre gezdik evlere baktık, Isveçten farklıydı. Ikinci şehrin adı Colchester, oraya giderken trafiğe takıldık çünkü bir futbol maçı vardı, o yüzden öğle yemeğini bitirince hemen kursa gitmek dönmek zorunda kaldık, gezmek için bir fırsat olmadı ama hala yine de kursa geç kaldık.
Bir akşam kurstaki ögretmenlerin iki kardeşi geldi, bir kadın ve bir adam erkek, o kadin bizim için şarkı söyledi ve adam ise/da gitar çaldı. Başka bir akşam kurstaki bir adam çok güzel gitar çalıyordu ve şarkı de söylediluyordu, o bir şarkıcı değildi ama yine de çok iyiydi oldu.
Son akşam keyifliydi, herkes oteldeki barda takıldı, biraz içtik ve muhabbet ettik. Sonra birbiri arkasına teker tekergitti ayrıldılar ama gitmeden önce herkes (bizle vedalaştı.)bize sarıldı ve yanağımızdan öptü. Umarım bazılariyla tekrar haberleşeceğiz. Biz sonraki akşam gidecektik.

November 10, 2014
cok sag ol
January 14, 2015
Çok güzel yazmışsın Emma. Olumsuz yorumlara aldanma bence. Yaklaşık olarak %90 iyi yazmışsın.
January 9, 2015
Haha o kadar kötü mü?
January 7, 2015
Acik konusmak gerekirse , google translate cevirisi gibi olmus :)
December 21, 2014
Show more
Want to progress faster?
Join this learning community and try out free exercises!