Nick
Likya Yolunda yürüyüş yaptık (12): 2015/05/27-28 Sabahleyin Gelidonya Feneri'den ayrıldık. Yolculuğumuzda not yapmadım ve 27 mayıstaki az ayrıntı hatırladım. Öğle Adrasan'a ulastık, orada denizde yüzdük, sahilde duş yaptık, markette alışveriş yaptık ve, hava fenalaşırken, lokantaya girdik. Başlangıçta dış terasında oturduk ama daha sonra restoranın içerisine gittik çünku rüzgar çok güçlüydü ve ısı derecesi çok düştü. Biraz sonra yağmur yağmaya başladı. Öğle yemeğinizi çok geç yaptıktan ve yağmur durduktan sonra yola koyulduk. Tepedeki otlarda kamp kurduk. Oğuzhan buradaki çobanla sohbet etti. Aşagıdaki bir köyden bize çok gürültü geldi. Düğün töreninin müziğiymiş. Sonraki gün birkaç güzel yer geçirdiktan sonra 2007 yılında bildiğimiz Olympos ve Çıralı'ya ulaştık. Oğuzhan o zaman kullandığımız aynı kampta çadırını kurdu. Biz ise Rosemary Pansiyonuna gittik. Bu pansiyonun ismini verdim, çünkü buna ve burada çalışanlara çok sevindik. Her sorunumuzun çözümünü buldular! [Fotoğraf: Gelidonya Feneri'nde çadırımızı piknik yerinde kurduk]
Aug 31, 2015 4:47 PM
Corrections · 4

Likya Yolunda yürüyüş yaptık (12): 2015/05/27-28

Sabahleyin Gelidonya Feneri'den ayrıldık. Yolculuğumuzda not almadım yapmadım bu nedenle 27 mayıstaki ayrıntıları az hatırlıyorum. Öğlen Adrasan'a ulastık, oradaki denizde yüzdük, sahilde duş yaptık aldık, marketten alışveriş yaptık ve hava fenalaşırken lokantaya girdik. Başlangıçta dış terasında oturduk ama daha sonra restoranın içerisine gittik çünku rüzgar çok güçlüydü ve ısı derecesi sıcaklık çok düştü. Biraz sonra yağmur yağmaya başladı. Öğle yemeğimizi çok geç yaptıktan ve yağmur durduktan sonra yola koyulduk.

Tepedeki otlarda kamp kurduk. Oğuzhan buradaki çobanla sohbet etti. Aşagıdaki bir köyden bize çok gürültü geliyordu. Düğün töreninin müziğiymiş. Sonraki gün birkaç güzel yer geçirdiktan gezdikten sonra daha önce 2007 yılında bildiğimiz gittiğimiz Olympos ve Çıralı'ya ulaştık. Oğuzhan o zaman kullandığımız aynı kampta çadırını kurdu. Biz ise Rosemary Pansiyonuna gittik. Bu pansiyonun ismini verdim, çünkü bunu ve buradaki çalışanları çok sevindik. Her sorunumuzun çözümünü buldular!

[Fotoğraf: Gelidonya Feneri'nde çadırımızı piknik yerinde kurduk]

January 24, 2016
Teşekkürler, Perry
September 3, 2015
çünkü buna ve burada çalışanlara çok sevindik değil "→ çünkü burayı ve burada çalışanları çok sevdik" olacak nick :)
September 2, 2015
Want to progress faster?
Join this learning community and try out free exercises!