多彩な 英語 講師陣から検索…
Paloma Marín Arraiza
Aprendre català, per què no?
Bona tarda!
Em dic Paloma, soc espanyola e estic aprenent català, perquè m'agradaria treballar a Catalunya després del meu doctorat. Ara mateix viu a Brasil, llavors, de vegades, calco algunes paraules del portuguès al català.
Estic enganxada a la sèrie catalana "Merli". La veig en català amb subtítols per poder identificar les paraules i les estructures. Crec que és una bona manera d'aprendre.
Fins aviat
2016年10月10日 17:53
訂正 · 5
1
Aprendre català, per què no?
Bona tarda!Em dic Paloma, sóc espanyola i estic aprenent català perquè m'agradaria treballar a Catalunya després del meu doctorat. Ara mateix visc al Brasil, llavors, de vegades, calco (copio em sóna més natural, calcar l'utilitzaria més per a un dibuix, per exemple: he calcat el dibuix de la revista) algunes paraules del portuguès al català.
Estic enganxada a la sèrie catalana "Merlí". La veig en català amb subtítols per poder identificar les paraules i les estructures. Crec que és una bona manera d'aprendre.
Fins aviat
Molt bé! :)
2016年10月11日
Aprendre català, per què no?
Bona tarda!Em dic Paloma, sóc espanyola i estic aprenent català, perquè m'agradaria treballar a Catalunya després del meu doctorat. Ara mateix visc a Brasil, llavors, de vegades, copio algunes paraules del portuguès al català.
Estic enganxada a la sèrie catalana "Merlí". La veig en català amb subtítols per poder identificar les paraules i les estructures. Crec que és una bona manera d'aprendre.
Fins aviat
2016年10月11日
もっと早く上達したいですか?
この学習コミュニティに参加して、無料の練習問題を試してください!
Paloma Marín Arraiza
語学スキル
バスク語, カタルーニャ語, 英語, ドイツ語, ポルトガル語, スペイン語
言語学習
バスク語
こんな記事もいかがでしょう

Same Word, Different Meaning: American, British, and South African English
10 いいね · 7 コメント

How to Sound Confident in English (Even When You’re Nervous)
12 いいね · 9 コメント

Marketing Vocabulary and Phrases for Business English Learners
9 いいね · 2 コメント
他の記事