Certified Catalan teacher with more than 15 years of experience
Enseigne
Catalan
Natif
Parle
Portugais
Natif
Espagnol
Natif
Anglais
Français
Certified Catalan teacher with more than 15 years of experience
À propos de moi
Moi en tant que professeur
Mes leçons et ma méthode d'enseignement
CV et certificats
De EspagneLieu de résidence : Tarragona, Espagne (14:28 UTC+01:00)
À propos de moi
Professeur italki depuis le 10 Nov 2025
Sujets d'intérêtLectureMusiqueArtNourritureFilms
Hola! Em dic Lucas i soc professor de llengües. Tot i que vaig néixer al Brasil, fa molts anys que visc a Catalunya i, de fet, el català és la meva llengua més forta: és la llengua en què he estudiat des de la secundària i amb la qual visc el meu dia a dia.
M’apassiona ensenyar idiomes perquè crec que aprendre una llengua és molt més que memoritzar paraules — és entendre una cultura, connectar amb persones i obrir-se a noves oportunitats.
Quan no ensenyo, m’encanta cuinar, córrer, descobrir llocs nous i compartir bons moments amb la gent. Soc una persona oberta, positiva i m’agrada crear un ambient acollidor i respectuós amb els meus alumnes.
Moi en tant que professeur
Tinc diversos anys d’experiència com a professor d’anglès i fonètica a la universitat de Tarragona i a escoles d’idiomes. Ara, a més, vull compartir la meva passió pel català i ajudar persones que volen aprendre’l per viure, treballar o integrar-se a la vida quotidiana i cultural d’aquí.
Com a professor, soc pacient, atent i molt implicat en el progrés dels meus alumnes. M’adapto a les necessitats i objectius de cadascú i crec molt en la importància de crear un espai de confiança on aprendre sigui agradable i motivador.
El meu objectiu no és només que els estudiants aprenguin gramàtica, sinó que guanyin seguretat per utilitzar la llengua de manera natural i real.
Mes leçons et ma méthode d'enseignement
Les meves classes són pràctiques, comunicatives i adaptades a cada estudiant. Utilitzo situacions reals, jocs lingüístics, materials autèntics i converses guiades perquè l’aprenentatge sigui viu i significatiu.
Si vols, podem centrar-nos en:
Conversa i fluïdesa oral
Gramàtica i correcció
Comprensió oral i escrita
Preparació per a exàmens oficials (si cal)
Pràctica per a situacions quotidianes o professionals
M’agrada crear un ambient relaxat i positiu, on equivocar-se sigui una part natural de l’aprenentatge i on cada pas endavant sigui valorat. El més important per a mi és que et sentis còmode parlant català des del primer moment.
Mes ressources d'enseignement
Fichiers image
Fichier PDF
Documents texte
Fichiers audio
Articles et actualités
Certificats
Master's Degree in Training for Teachers - Universitat Rovira i Virgili - 2021
Certificat vérifié
Certificat C2 Català - Centre de Normalització Lingüística - 2021
Certificat vérifié
Expérience d'enseignement
2018 - Actuel
Professor de CatalàLanguage Schools - Tarragona, EspagneTeaching Catalan at all levels to immigrants living in the Tarragona area, helping them integrate into daily life, work environments, and local communities.
Formation
2020 - 2021
Master - Master's Degree in Training for TeachersUniversitat Rovira i Virgili
2014 - 2018
Licence - Degree in English StudiesUniversitat Rovira i Virgili
Expérience professionnelle
2020 - Actuel
Assistant LecturerUniversitat Rovira i Virgili - Espagne- English grammar
- Oral expression
- Listening comprehension - Phonetics
Leçons (Catalan)
Leçon d'essai
0 leçons terminées
USD 10.00+
Practicant la Conversa
A1 - C2Pratique de la conversation0 leçons terminées
USD 18.00+
Forfait avec 15% de réduction
Lliçons de Català a tots els nivells (A1-C2)
A1 - C2Essentiel des langues0 leçons terminées
USD 20.00+
Forfait avec 11% de réduction
Disponibilité
Selon ton fuseau horaire (UTC+00:00)
Leçon d'essai
USD 10.00
Les paiements seront effectués en dollars américains (USD)